BYTEN OCH RETURER
HUR GÖR JAG EN RETUR ELLER ETT BYTE?
När du handlar något annat än matvaror från oss såsom träningskläder eller liknande så har du rätt till att byta din vara i upp till 14 dagar.
Följ stegen nedan vid retur/byte:
1. Kontakta vår support via med information om ordernummer samt e-postadress som köpet registrerades på och att du önskar att göra en retur.
2. Supporten kommer sedan att maila ut en retursedel till dig.
3. Skriv ut retursedeln och fyller i om du önskar att byta och till vilken färg/storlek eller om du endast vill göra en retur. Lägg sedan retursedeln i ditt paket.
4. Frankera paketet och lämna in paketet hos lämpligt postombud
Klart! Så fort vi mottagit och hanterat ditt önskemål av byte eller retur så kommer vi att skicka ut din nya produkt(er) eller sätta tillbaka dina pengar på samma sätt som du betalat med.
Vi hanterar alla returer och byten i turordning. Kostnaden för frakten av returen står du som konsument själv för.
HUR GÖR JAG EN REKLAMATION?
Om du skulle ta emot en defekt produkt, fellevererad produkt, en produkt för mycket eller för lite, eller har din produkt gått sönder av produktionsfel så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt.
Maila uppgifterna nedan till vår support:
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Bifoga bild
Vårt kundtjänst återkommer till dig så snart de kan.
KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Vill du ångra ditt köp innan din order har hunnit lämna vårt lager så kontakta vår kundtjänst omgående så ska vi försöka att hjälpa dig.
Observera att vi inte kan garantera att vi hinner åtgärda detta innan din beställning har lämnat vårt lager.
HUR GÖR JAG EN RETUR ELLER ETT BYTE?
När du handlar något annat än matvaror från oss såsom träningskläder eller liknande så har du rätt till att byta din vara i upp till 14 dagar.
Följ stegen nedan vid retur/byte:
1. Kontakta vår support via med information om ordernummer samt e-postadress som köpet registrerades på och att du önskar att göra en retur.
2. Supporten kommer sedan att maila ut en retursedel till dig.
3. Skriv ut retursedeln och fyller i om du önskar att byta och till vilken färg/storlek eller om du endast vill göra en retur. Lägg sedan retursedeln i ditt paket.
4. Frankera paketet och lämna in paketet hos lämpligt postombud
Klart! Så fort vi mottagit och hanterat ditt önskemål av byte eller retur så kommer vi att skicka ut din nya produkt(er) eller sätta tillbaka dina pengar på samma sätt som du betalat med.
Vi hanterar alla returer och byten i turordning. Kostnaden för frakten av returen står du som konsument själv för.
HUR GÖR JAG EN REKLAMATION?
Om du skulle ta emot en defekt produkt, fellevererad produkt, en produkt för mycket eller för lite, eller har din produkt gått sönder av produktionsfel så vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt.
Maila uppgifterna nedan till vår support:
- E-postadress som köpet registrerades på
- Ordernummer
- Kundnamn
- Produktnamn
- Bifoga bild
Vårt kundtjänst återkommer till dig så snart de kan.
KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Vill du ångra ditt köp innan din order har hunnit lämna vårt lager så kontakta vår kundtjänst omgående så ska vi försöka att hjälpa dig.
Observera att vi inte kan garantera att vi hinner åtgärda detta innan din beställning har lämnat vårt lager.