Har du handlat med Budbee?


Budbee hämtar ditt returpaket utanför din dörr, enkelt och smidigt precis som när du handlade.

Bra att veta: När du gör en retur med Budbee behöver du ingen returfraktetikett. Budbee fixar det själva vid upphämtningen av ditt paket.
Kund står för frakt tillbaka till lager.
För att göra en retur med Budbee Hemleverans, gör så här:

  1. Kontakta vår support via med information om ordernummer samt e-postadress som köpet registrerades på och att du önskar att göra en retur.
  2. Emballera paketet väl, gärna i originalemballage. Produkten ska vara oanvänd. Alla lappar och etiketter ska vara kvar om det är kläder du har handlat. Lägg även i följesedeln du fick med i originalpaketet.
  3. I sms:et du fick från Budbee vid leverans finns en länk till att boka en retur. Du kan välja att lämna paketet utanför dörren så kommer Budbee och hämtar det.
  4. Klart! Så fort vi mottagit och godkänt din retur så kommer vi att sätta tillbaka dina pengar på samma sätt som du betalat med.

För att göra ett byte med Budbee Hemleverans, gör så här:

  1. Kontakta kundservice och meddela att du vill returnera. Du får då en retursedel att fylla i och lägga i paketet.
  2. Emballera paketet väl, gärna i originalemballage och lägg i retursedeln. Produkten ska vara oanvänd. Alla lappar och etiketter ska vara kvar om det är kläder du har handlat.
  3. I sms:et du fick från Budbee vid leverans finns en länk till att boka en retur. Du kan välja att lämna paketet utanför dörren så kommer Budbee och hämtar det.
  4. Klart! Så fort vi mottagit och godkänt din retur så skickar vi ut dina nya produkter.

(Kund står för frakten tillbaka till lager men såklart bjuder vi på frakten ut till dig med dina nya produkter.)





Logga in

Choose your country